Veelgestelde vragen!
Waarom stopt Brilletjes.nl
Vanwege stijgende kosten en de uitdaging om scherpe prijzen te blijven bieden, hebben we besloten te stoppen met Brilletjes.nl. We gaan ons volledig richten op onze groothandelsactiviteiten, zoals we dat eerder ook deden. Bedankt voor jullie vertrouwen!
Hoe zit het met eerder geplaatste orders?
Voor eerder geplaatste orders verandert er niks, deze worden uitaard geleverd, de garantie blijft geldig en deze kunt u nog binnen 100 dagen retourneren.
Zijn alle producten in de opheffingsuitverkoop afgeprijsd?
Ja, alle producten in de opheffingsuitverkoop worden aangeboden tegen sterk gereduceerde prijzen.
Hebben producten in de opheffingsuitverkoop garantie?
Ja, er zit garantie op al onze producten. Het moederbedrijf van Brilletjes.nl (Discclothing B.V.) blijft actief en hier kunt u na sluiting nog terecht voor de garantie.
Kan ik kortingscodes gebruiken op producten in de opheffingsuitverkoop?
Ja alle kortingscodes en waardebonnen kunnen tijdens de uitverkoop gebruikt worden.
Kan ik mijn bestelling ruilen?
We willen uiteraard dat u tevreden bent met de aankoop uit de opheffingsuitverkoop. Mocht u onverhoopt niet tevreden zijn met uw zonnebril, dan kunt u deze kosteloos ruilen voor een ander model.