Veelgestelde vragen!
Hoelang duurt het voordat mijn bestelling aankomt?
Vooraad producten: Bestelling die op werkdagen voor 16.00 zijn geplaatst worden dezelfde dag nog met PostNL meegegeven. Zodra de bestelling door ons is verwerkt ontvang je hiervan een verzendbevestiging met de track en trace code. PostNL streeft ernaar om de bestelling de volgende dag te bezorgen.
Producten met uitgezonderde levertijd: De levertijd staat bij het product zelf aangegeven. Deze kunt u terugvinden direct onder de ''In winkelmand'' knop.
Welke bezorgdienst gebruiken jullie?
Wij versturen al onze zendingen met PostNL. U kunt zelf kiezen om deze naar uw huisadres te sturen of naar een servicepunt van PostNL.
Krijg ik een Track&Trace code?
Ja, iedere bestelling ontvangt een mail met Track&Trace code.
Welk bezorgopties bieden jullie aan?
U kunt kiezen uit de volgende opties:
- Afleveren op huisadres
- Afleveren op een servicepunt
Beiden opties zijn gratis en worden verzonden met PostNL.
Versturen jullie ook naar het buitenland?
Wij kunnen ook buiten Nederland en België vesturen. Hier zijn echt wel kosten aan verbonden, hiervoor kunt een mailtje sturen naar info@brilletjes.nl
Kan ik mijn bestelling ook bij een PostNL servicepunt ophalen?
Wij kunnen uw bestelling ook naar een PostNL servicepunt versturen!
Kan ik een bril terugsturen?
Retourbeleid tijdens de opheffingsuitverkoop
Bij onze opheffingsuitverkoop hebben we een speciale regeling voor retouren:
- Alle producten (dus ook sale-producten) kunnen binnen 14 dagen geretourneerd worden.
- Voor producten die tijdens de opheffingsuitverkoop zijn gekocht, geldt dat ze niet geretourneerd kunnen worden voor geld.
- U kunt deze producten echter wel ruilen voor een ander product. Zo bent u gegarandeerd van een geschikte bril!
U kunt eenvoudig een ruiling aanvragen via ons retourportaal. Heeft u vragen of hulp nodig? Neem gerust contact op met onze klantenservice.
Zijn de zonnebrillen die jullie verkopen origineel ?
Wij verkopen uitslutiend originele zonnebrillen.
Doordat wij onze zonnebrillen heel groot inkopen, kunnen wij hier heel hoge kortingen op geven. Daarnaast verkopen wij uitsluitend online waardoor wij geen dure winkelpanden te hoeven aanhouden.
Wordt er altijd een brillenkoker bij mijn bestelling geleverd?
Al onze brillen worden geleverd met de originele koker en toebehoren. De toebehoren verschillen per merk en zullen vaak bestaan uit bijvorbeeld een poetsdoekje, een extra zakje of een omdoos. Mocht u precies willen weten welke toebehoren bij een bepaalde bril horen, neem dan gerust contact met ons op.
Op welke manieren kan ik betalen?
Wij accepteren betalingen via o.a IDEAL, Visa, Paypal, Amex en Mastercard. Tevens kunt u achteraf of in 3 delen betalen met Klarna!
Kan ik achteraf betalen ?
Ja u kunt bij ons achteraf betalen met Klarna! Let wel op: Om misbruik te voorkomen is achteraf betalen is gemaximaliseerd tot €300.
Leveren jullie ook brillen op sterkte?
Momenteel leveren wij nog geen brillen op sterkte. Onze bril zijn uiteraard wel geschikt om galzen op sterkte in te laten plaatsen.
Ik kan een specifiek model niet vinden?
Bent u opzoek naar een specifiek model en kunt u deze niet p onze website vinden? Neem dan even contact met ons op via info@brilletjes.nl. Wellicht kunnen we deze voor u bestellen.
Leveren jullie ook aan bedrijven?
Ja, wij leveren ook aan bedrijven en opticiens. Mocht u interesse hebben in de mogelijkheden? Stuur een mailtje naar info@brilletjes.nl.
Werken jullie samen met influencers?
Ja, wij werken graag samen met influencers! Stuur een mailtje naar info@brilletjes.nl met daarin al jouw kanalen. Dan gaan wij kijken wat er mogelijk is!
Hoelang duurt het voordat mijn bestelling aankomt?
Vooraad producten: Bestelling die op werkdagen voor 16.00 zijn geplaatst worden dezelfde dag nog met PostNL meegegeven. Zodra de bestelling door ons is verwerkt ontvang je hiervan een verzendbevestiging met de track en trace code. PostNL streeft ernaar om de bestelling de volgende dag te bezorgen.
Producten met uitgezonderde levertijd: De levertijd staat bij het product zelf aangegeven. Deze kunt u terugvinden direct onder de ''In winkelmand'' knop.
Welke bezorgdienst gebruiken jullie?
Wij versturen al onze zendingen met PostNL. U kunt zelf kiezen om deze naar uw huisadres te sturen of naar een servicepunt van PostNL.
Krijg ik een Track&Trace code?
Ja, iedere bestelling ontvangt een mail met Track&Trace code.
Welk bezorgopties bieden jullie aan?
U kunt kiezen uit de volgende opties:
- Afleveren op huisadres
- Afleveren op een servicepunt
Beiden opties zijn gratis en worden verzonden met PostNL.
Versturen jullie ook naar het buitenland?
Wij kunnen ook buiten Nederland en België vesturen. Hier zijn echt wel kosten aan verbonden, hiervoor kunt een mailtje sturen naar info@brilletjes.nl
Kan ik mijn bestelling ook bij een PostNL servicepunt ophalen?
Wij kunnen uw bestelling ook naar een PostNL servicepunt versturen!
Kan ik een bril terugsturen?
Retourbeleid tijdens de opheffingsuitverkoop
Bij onze opheffingsuitverkoop hebben we een speciale regeling voor retouren:
- Alle producten (dus ook sale-producten) kunnen binnen 14 dagen geretourneerd worden.
- Voor producten die tijdens de opheffingsuitverkoop zijn gekocht, geldt dat ze niet geretourneerd kunnen worden voor geld.
- U kunt deze producten echter wel ruilen voor een ander product. Zo bent u gegarandeerd van een geschikte bril!
U kunt eenvoudig een ruiling aanvragen via ons retourportaal. Heeft u vragen of hulp nodig? Neem gerust contact op met onze klantenservice.
Zijn de zonnebrillen die jullie verkopen origineel ?
Wij verkopen uitslutiend originele zonnebrillen.
Doordat wij onze zonnebrillen heel groot inkopen, kunnen wij hier heel hoge kortingen op geven. Daarnaast verkopen wij uitsluitend online waardoor wij geen dure winkelpanden te hoeven aanhouden.
Wordt er altijd een brillenkoker bij mijn bestelling geleverd?
Al onze brillen worden geleverd met de originele koker en toebehoren. De toebehoren verschillen per merk en zullen vaak bestaan uit bijvorbeeld een poetsdoekje, een extra zakje of een omdoos. Mocht u precies willen weten welke toebehoren bij een bepaalde bril horen, neem dan gerust contact met ons op.
Op welke manieren kan ik betalen?
Wij accepteren betalingen via o.a IDEAL, Visa, Paypal, Amex en Mastercard. Tevens kunt u achteraf of in 3 delen betalen met Klarna!
Kan ik achteraf betalen ?
Ja u kunt bij ons achteraf betalen met Klarna! Let wel op: Om misbruik te voorkomen is achteraf betalen is gemaximaliseerd tot €300.
Leveren jullie ook brillen op sterkte?
Momenteel leveren wij nog geen brillen op sterkte. Onze bril zijn uiteraard wel geschikt om galzen op sterkte in te laten plaatsen.
Ik kan een specifiek model niet vinden?
Bent u opzoek naar een specifiek model en kunt u deze niet p onze website vinden? Neem dan even contact met ons op via info@brilletjes.nl. Wellicht kunnen we deze voor u bestellen.
Leveren jullie ook aan bedrijven?
Ja, wij leveren ook aan bedrijven en opticiens. Mocht u interesse hebben in de mogelijkheden? Stuur een mailtje naar info@brilletjes.nl.
Werken jullie samen met influencers?
Ja, wij werken graag samen met influencers! Stuur een mailtje naar info@brilletjes.nl met daarin al jouw kanalen. Dan gaan wij kijken wat er mogelijk is!
Neem contact met ons op!
Wij zijn op werkdagen tussen 9.00-17.00 bereikbaar via:
E-mail: info@brilletjes.nl
Whatsapp: 085 401 6007
Vragen of uw order? Zorg dat u het ordernummer bij de hand heeft, dan kunnen wij u sneller helpen!