Veelgestelde vragen

Hieronder een overzicht van de meestgestelde vragen. Heeft u na het lezen nogsteeds geen antwoord op uw vraag? Neem dan contact met ons op via ons mailadres. Of vul het contactformulier op onze website hier in.

Betalingen

Wij accepteren betalingen via o.a IDEAL, Visa, Paypal, Amex en Mastercard. Ook kunt u achteraf betalen met Klarna !

U kunt achteraf betalen door middel van Klarna !

Overige vragen

Wij verkopen uitslutiend originele zonnebrillen.

Doordat wij onze zonnebrillen heel groot inkopen, kunnen wij hier heel hoge kortingen op geven. Daarnaast verkopen wij uitsluitend online waardoor wij geen dure winkelpanden te hoeven aanhouden.

Door groot in te kopen en efficiënt te werken, kunnen wij al onze producten voor scherpe prijzen aan te bieden. Zo maken wij originele merkzonnebrillen voor zoveel mogelijk mensen toegankelijk.

Al onze brillen worden geleverd met de originele koker en toebehoren. De toebehoren verschillen per merk en zullen vaak bestaan uit bijvorbeeld een poetsdoekje, een extra zakje of een omdoos. Mocht u precies willen weten welke toebehoren bij een bepaalde bril horen, neem dan gerust contact met ons op.

Retourneren

Uiteraard is retourneren mogelijk, dit is volledig gratis! U heeft een wettelijke bedenktijd van 14 dagen, daarna heeft u nog 14 dagen om de bril te versturen. U hiervoor gebruik maken van ons retourportaal

Zodra wij een retournering ontvangen, proberen wij deze dezelfde werkdag nog te verwerken. In uitzonderlijke situaties kan het uiteraard voorkomen dat deze de volgende dag wordt verwerkt. 

Uncategorized

I.v.m. kerst is er een uitgestelde retourtermijn. Alle items die nu worden besteld, kunnen tot 10 januari kosteloos worden geretourneerd!

Bij Brilletjes.nl kunt u de bestelling binnen 14 dagen gratis retourneren!

Verzending & Bezorging

Bestelling die op werkdagen voor 16.00 zijn geplaatst worden dezelfde dag nog met PostNL meegegeven. Zodra de bestelling door ons is verwerkt ontvang je hiervan een verzendbevestiging met de track en trace code. PostNL streeft ernaar om de bestelling de volgende dag te bezorgen.

 

Wij versturen al onze zendingen met PostNL. U kunt zelf kiezen om deze naar uw huisadres te sturen of naar een servicepunt van PostNL

Ja, iedere bestelling ontvangt een mail met Track&Trace code.

U kunt kiezen uit de volgende opties:

  • Afleveren op huisadres 
  • Afleveren op een servicepunt

Beiden opties zijn gratis en worden verzonden met PostNL.

Momenteel versturen wij uitsluitend binnen Nederland en België.

Wij kunnen uw bestelling ook naar een PostNL servicepunt versturen!